Ne pare rau sa aflam din mesajul dumneavoastra de neplacerile intampinate.
Referitor la atitudinea angajatei care a interactionat cu dumneavoastra, dorim sa va aducem la cunostinta ca UPC nu incurajeaza un astfel de comportament. Legat de acest lucru va informam ca s-a demarat o ancheta interna pe linie administrativa si daca se va constata ca angajata UPC a manifestat un comportament neadecvat in relatia cu dumneavoastra, va fi sanctionata conform procedurilor interne UPC.
Referitor la facturile UPC va informam ca incepand din luna noiembrie 2010 UPC Romania a implementat un sistem de trimitere a facturilor in format electronic.
Pentru a putea obtine copia facturii curente puteti sa intrati pe pagina de internet http://factura.upc.ro unde va trebui sa completati Codul Numeric Personal al titularului de contract si Codul client si factura va fi trimisa pe adresa de e-mail specificata de dumneavoastra.
Va multumim ca ne-ati adus la cunostinta aceste aspecte, dandu-ne astfel ocazia sa facem demersurile necesare in continuare, pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite de catre compania noastra.
Totodata, dorim sa va asiguram de intreaga noastra disponibilitate in a prelua si solutiona sesizarile venite din partea clientilor nostri.
UPC ne informeaza ca factura se gaseste pe internet insa as dori sa-i intreb daca clientul nu are internet ce poate face in acest caz sau daca nu stie sa utilizeze internetul trebuie sa renunte la dreptul lui...... De la primirea acestui raspuns au trecut alte cateva luni in care nu s-a schimbat nimic.Acum cateva zile am avut iar "norocul " sa-mi cada netul.Stai si asteapta si asteapta si asteapta.....Dupa ce am pazit modemul jumatate de zi , care semnala a avarie , pareau ca sunt semne ca va incepe sa mearga.Deschid eu bucuroasa repede laptopul si cand sa ma conectez la net imi moare iar internetul!Am patit faza asta de cel putin cinci ori si cineva cred ca se bucura ca-si batea joc de nervii mei.Vreau sa sun la ei insa imi trebuie codul de abonat.......iar codul se gaseste pe factura.....si factura nu exista!Chitantele nu le aveam acasa asa ca m-am lasat pagubasa!M-am saturat de UPC Romania si de serviciile lor!As renunta imediat la ei insa in zona in care locuiesc RDS RCS nu a ajuns iar internetul de la Vodafone si Orange nu merge!Se pare ca sunt nevoita sa suport aceasta situatie mult timp si sper sa am norocul sa nu se strice ceva .......!Rusine UPC Romania si rog RDS sa ajunga si pe la noi!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu