marți, 20 noiembrie 2012

O noua comanda Yves Rocher

                                      A trecut ceva timp de la ultima comanda Yves Rocher.Acum 2 saptamani am pacatuit si nu am putut rezista acestei oferte:
                                                         Sursa foto:AICI

                                       Comanda mea arata astfel:
              Am comandat:
1.Gelul de dus Jardins du Monde cu portocale de Florida-14 lei
2.Gelul de dus Vanilla Lemon-10, 50 lei ...dar a fost redus la jumate
3.Gloss Les Plaisirs Nature cu aroma de mandarine-10 lei
4.Gloss  Les Plaisirs Nature cu aroma de zmeura -10 lei

                Am primit:

1.Parfumul Comme une Evidence- care a fost "confiscat"(motiv pentru care nu apare in poze)
2.Crema Serum Vegetal (15 ml)
3.Crema demachianta pentru ten si ochi (15 ml)
4.Mostra crema "Ovale Lifting" (1 ml)

                    Produsele m-au costat 39 lei si am platit si transportul (12 lei).Sunt foarte multumita de tot ce am primit ....iar gelul de dus cu portocale miroase atat de bine.


                                          O seara frumoasa!
 
                       

3 comentarii:

  1. Ce bine arata gloss-urile.Nici nu stiam ca au asa ceva.Seamana cu cele de la Essence.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!Eu nu le stiu pe cele de la Essence pentru ca nu le avem in Braila.O zi calduroasa!

      Ștergere
  2. ce faine sunt toate! sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere