vineri, 23 septembrie 2011

Revista Avantaje pe octombrie

                                         Astazi a aparut numarul pe octombrie al revistei Avantaje.Revista se gaseste atat simpla (la pretul de 6,9 lei) cat si cu cadou.Eu am cumparat-o cu cadou la pretul de 10 lei.Numarul acesta ni se ofera o umbrela neagra iar revista contine o mostra Vichy Liftactiv Flexilift Teint(fondul de ten) , un pliant Bon Prix si unul de la Deichmann.
Revista simpla
Brosurile
 Mostra de fond de ten Vichy Liftactiv Flexilift Teint

Umbrela oferita cadou


                         Revista are 130 de pagini iar pe coperta este cititoarea Lorena Luchian(prima aleasa in cadrul Campaniei "Si tu poti fi pe coperta!").Numarul viitor  va aparea pe 24 octombrie.


                                                                  O zi buna!

9 comentarii:

  1. Mi-am luat-o si eu, insa umbrela aia e incredibil de proasta. Si am mai luat si doua, ca sa-i dau una mamei. Am vazut la un magazin care vinde chinezarii ieftine umbrele de genul asta ceva mai solid facute, la pretul de 5 lei. Si mai erau si automate.

    RăspundețiȘtergere
  2. ar fi fost dragut sa faci o poza si cu umbrela deschisa :) Nu stii daca sunt si pe alte culori? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Miki:in aceasta dimineata am desfacut si eu umbrela si la o rafala de vant cred ca o sa zboare.La acest pret (3lei-pusi in plus fata de cat costa revista simpla) nu m-as astepta la mai mult .Eu am cumparat acum 2 saptamani o umbrela la 5,5 lei si este asemanatoare cu aceasta.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Maya:I-am facut in aceasta dimineata o poza desfacuta si am postat-o.In Braila am gasit-o numai pe aceasta culoare.O zi buna si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu uita de revista Unica pe octombrie, care are cosmetice Avon la 13 lei :D.. Eu mi-am luat-o pe cea care avea un gel de dus, 500 ml, Avon Senses Magical :)Miroase divin, iar sticla imi va ajunge vreo 6 luni, cred, in conditiile in care o folosesc alternativ cu alte geluri :)) Mai erau si cu ceva farduri lichide, rujuri si poate si alte cosmetice ce nu le mai stiu..

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Alle!Am vazut si eu Unica cu :fard de pleoape de la Color Trend , spray pentru corp de la gama Avon Naturals , creion pentru ochi de la Color Trend.Ieri a aparut si Cosmopolitan cu o mini lotiune de la L'oCCITANE parca.Costa 10 lei.O sa ma uit mai bine astazi.Ai gasit Unica cu o super Oferta!Bravo!O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am documentat si Cosmopolitan ofera o mini-lotiune de 30 ml de la L'Occitane.Revista simpla costa 9 lei iar cu lotiune este 10 lei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hm, pare ok si oferta Cosmopolitan.. revista simpla e super scumpa,dar cu chestia aia "cadou" se recupereaza :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Alle!Eu nu am cumparat-o pentru ca nu o citesc .Fetele care o citesc o pot cumpara impreuna cu aceasta mini -lotiune doar pentru 1 leu.Este o oferta buna.

    RăspundețiȘtergere