vineri, 30 septembrie 2011

Cadou de la trender.ro

                                   Miercuri am primit prin curier rapid un super cadou de la cei de la Trender.Este vorba despre o gentuta cadou oferita pentru ca m-am clasat printre primele 15 trenderite in urma Campaniei Trender si Gliss Ultimate Repair.
               Gentuta contine urmatoarele:Gliss Sampon Oil Nutritive 250ml , Gliss Balsam Oil Nutritive 200ml, Gliss Balsam Express Oil Nutritive 200ml si o perie Schwarzkoft .
Samponul Gliss Oil Nutritive

Balsamul Gliss Oil Nutritive
Balsamul Express Oil Nutritive
Pe acesta din urma l-am folosit si sunt foarte multumita.Nu mi-a ingrasat parul insa ii voi da o perioada de proba mai mare pana imi voi expune opinia finala.
Peria oferita cadou(pieptana foarte bine si nu zgarie)
                Multumesc foarte mult celor de la Trender si de la Schwarzkoft pentru aceasta bucurie.

2 comentarii:

  1. Felicitari, sa te bucuri de premiul :* Eu nu am avut pana acum norocul sa fiu selectata in nicio campanie Trender, deja incep sa ma supar. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Maya!La mine a fost prima campanie si am fost selectionata pentru ca aveam peste 25 de ani.Mult succes!

    RăspundețiȘtergere