luni, 3 octombrie 2011

A venit toamna

                               Am intrat cu pasi rapizi in luna octombrie si am inceput sa realizez ca sfarsitul anului este atat de aproape.Astept cu nerabdare Craciunul , Revelionul dar mai intai voi profita la maxim de luna octombrie.Am 2 motive speciale :pe 13 octombrie sarbatoresc 4 ani de relatie cu sotul meu iar pe 18 octombrie voi sarbatori cea de a 26 -a aniversare.Sunt 26 de ani cu rele dar mai ales si cu bune iar in ultimii 4 ani am invatat ca exista iubire fara bataie , lovituri , jigniri , umilire etc.Pana atunci incerc sa profit din plin de fiecare zi si aerul de toamna imi da pofta de viata.Ieri am profitat de vremea frumoasa si ne-am plimbat prin parc.Tot ieri  am gasit cu greu restul de litere de la colectia de litere magnetice de la Click!pentru femei.Este vorba despre:
       Partea cu cifrele magnetice nu am gasit-o inca dar o mai caut.Astazi m-am ales si cu un nou flacon de acetona (2,5 lei) si sper sa fie ceva mai bun fata de cele pe care le-am folosit pana acum.
                        In cele din urma as vrea sa le multumesc din suflet celor de la Farmec si Clarrei pentru premiul 3 castigat la concursul Farmec de pe forum.Duminica i-am trimis Clarrei datele mele personale iar marti am si primit premiul prin curier rapid.Pe langa crema si balsamul de buze castigate am primit si 10 mostre de creme de la Farmec plus un pliant.
           Imi cer scuze pentru aceste multumiri intarziate si apreciez din suflet corectitudinea celor de la Farmec.Nu m-as fi asteptat sa le  primesc atat de repede si mai ales sa primesc si aceste super mostre.Folosesc produsele Gerovital Plant si voi continua sa o fac , deoarece nu m-au dezamagit!Multumesc Clarrei!Multumesc Farmec!

           Va doresc o saptamana cat mai frumoasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu