marți, 18 octombrie 2011

Astazi sunt fericita......................

                               Astazi sunt fericita........................nu ca nu as fi in fiecare zi!Poate ca suna exagerat insa nu uit sa multumesc pentru tot ceea ce primesc in fiecare zi(cu bune si cu rele).Am un motiv ceva mai special astazi sa zambesc:am implinit 26 de ani!26 de ani!Nu-mi vine sa cred ce a trecut timpul.
                                Imi adun cu greu gandurile si stau de ceva timp in fata laptopului.Nu sunt genul de persoana care sa-si deschida usor inima insa promit ca nu o sa ma schimb si ca voi trai in continuare fiecare clipa ca si cum ar fi ultima !Va multumesc pentru ca imi sunteti alaturi in fiecare zi si pentru ca cititi acest blog.Sprijinul vostru inseamna foarte mult pentru mine si este cel mai frumos cadou de ziua mea!
                                                             O zi placuta tuturor!

4 comentarii:

  1. La multi ani cu sanatate si noroc!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani !!! Multa fericire si implinirea tuturor dorintelor ! Ma bucur ca am mai descoperit pe cineva nascuta in aceasi zi, luna si an ca mine. De-alungul vietii am mai intalnit cate o persoana exact la fel, in gimnaziu, facultate sau locul de munca :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Spre rusinea mea nu ti-am spus LA MULTI ANI atunci cand a trebuit, dar o fac acum . Se spune ca niciodata nu e tarziu. Asa ca LA MULTI ANI, sa fii fericita, sanatoasa si sa ai oameni dragi aproape!

    RăspundețiȘtergere