sâmbătă, 8 octombrie 2011

Am testat:Sprayul hranitor Aqua Light Dual Phase pentru un par puternic

                                     Produsul despre care am ales sa vorbesc astazi este noul Spray Hranitor Aqua Light Dual Phase pentru un par puternic de la Pantene Pro-V.Am afirmat de multe ori ca parul meu este nu numai gras ci "foarte gras".Din cauza unor probleme hormonale trebuie sa-l spal o data la doua zile si pana acum am schimbat "n" produse pentru par.Acum doua luni am descoperit pe un raft in Carrefour o caseta de produse destinate ingrijirii parului de la Pantene Pro-V.Aceasta continea un sampon de 400 ml , un balsam si acest spray pentru par (toate faceau parte din gama Aqua Light).Caseta a costat 27 de lei.Daca am mai folosit pana acum produse de la Pantene Pro-V pot spune ca am fost sceptica in privinta Sprayului hranitor.Am avut norocul ca ma cucerit de la prima aplicare si de atunci il folosesc zilnic.
                  Imi place pentru ca:

-se aplica usor
-poate fi folosit atat pe parul uscat cat si pe cel umed
-nu ingrasa firul de par
-are un pret bun (in jur de 16 lei)
-un flacon tine si 3 luni
-miroase placut si se mentine
-nu incurca parul
-face parul mai moale


           Nu-mi place pentru ca:
-are doar 150 ml

            Eu il folosesc zilnic si ma ajuta atat sa-mi descurc parul cat si pentru a da volum parului meu dificil.Cu siguranta il voi folosi si in sezonul rece pentru a-mi proteja parul.




                                                                                AURELIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu