vineri, 7 octombrie 2011

Click!pentru femei cu carte

                                         Desi am promis ca mi-o voi cumpara inca de dimineata evenimentele de azi m-au dat putin peste cap si am ajuns mai tarziu la Rodipet.A meritat s-o astept o saptamana!Revista cu cartea "Ratiune si simtire" de Jane Austin este in folie , costa 10 lei si contine si un pliculet de Ice Tea Nestea cu aroma de piersici.
Arata astfel:
Cartea:

Nestea:
                        Cartea are copertiile groase(din carton) si numara 415 pagini.Daca ar fi sa scadem pretul normal al revistei (2,5 lei) rezulta ca aceasta carte frumoasa costa doar 7,5 lei.Merita cumparata!Voi incerca sa-mi achizitionez toate cele 5 carti din aceasta colectie.Saptamana viitoare urmeaza "Parcul Mansfield":
                  Tot astazi a aparut si "Click!Sanatate" impreuna cu cartea "Sa intelegem Comportamentul copiilor" la pretul de 8 lei.

            Cum la noi se anunta un sfarsit de saptamana ploios mi-am facut rost de o carte draguta care sa-mi ocupe timpul liber.
                                                                                   Aurelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu