joi, 6 octombrie 2011

Am testat:Balsamul de buze protector de la Gerovital Plant

                      In urma concursului castigat pe blogul Clarrei am castigat premiul 3.Dintre cele doua produse primite am testat Balsamul de buze protector de la Gerovital Plant.Premiul a fost acesta:
Balsamul de buze protector:

Ce spun ei:
                  "Cu o formulare placuta , care adera usor pe buze, balsamul hidrateaza in profunzime , iar prezenta vitaminei E , un puternic antioxidant , asigura regenerarea celulara.Prezenta filtrului UV face ca produsul sa protejeze de efectul nociv al radiatiilor solare."


Ce spun eu:imi place si-l folosesc de mai multe ori pe zi pentru ca:
-se aplica usor
-are o nuanta placuta


-hidrateaza de la prima aplicare
-are un gust placut
-miroase frumos
-protejeaza buzele datorita SPF-ului 15 , vitaminei E si aloe vera
-nu costa mult (pana in 10 lei) iar raportul calitate-pret este evident


Nu-mi place:
-pentru ca se gaseste greu
-nu i se face suficienta publicitate in raport cu celelalte produse din gama Gerovital Plant si cu produsele de ingrijire a buzelor.

                 Multumesc Clarrei si celor de la Farmec pentru ca mi-au oferit ocazia sa testez acest produs.Imi place si-i voi ramane fidela.

                                                                        Aurelia

4 comentarii:

  1. Ai idee cat costa un balsam dintr-asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inteles ca este pana in 10 lei.Eu nu l-am vazut nici in Kaufland si nici in Carrefour.

    RăspundețiȘtergere
  3. Premiu constand in 2 perechi de gene false si adeziv DUO.

    Inscrie-te si tu la giveaway : http://adinapup.blogspot.com/2011/10/giveaway-gene-false.html

    RăspundețiȘtergere
  4. ma tenteaza si pe mine inca de cand a aparut:)

    RăspundețiȘtergere