luni, 24 octombrie 2011

Tag

1.Ai vreun animal?
Am o pechineza si un motanel.
                                                                                BECKY

                                                    Ii spunem "Gravidu"

2.Numeste trei lucruri care se afla acum langa tine?
           O farfurie cu placinta de dovleac , laptopul si un carnetel.
3.Cum este vremea afara in momentul acesta?
            Frig si iar frig!
4.Conduci?
            Nu si nu ma vad facand-o!
5.La ce ora te-ai trezit dimineata?
            Ca in fiecare dimineata ......la 4.35.
6.Cand ai facut ultima data dus?
             Aseara.
7.Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
             Nu imi plac filmele asa ca nici nu-mi mai aduc aminte.
8.Ce scrie in ultimul mesaj trimis?
             Am telefonul mobil de la RDS si nu trimit mesaje.
9.Ce ton muzical ai la telefon?
              Metallica-"Nothing Else Matters"
10.Ai vizitat alta tara?
              Nu .
11.Iti place sushi?
             Nu am mancat niciodata.
12.De unde iti faci cumparaturile?
              De la Kaufland si din piata.
13.Iei medicamente ca sa poti dormi?
               O perioada am luat.
14.Cati frati ai?
               2 surori.
15.Ai laptop sau desktop?
               Am si laptop si desktop insa folosesc mai des laptopul.
16.Cati ani implinesti la urmatoarea aniversare?
              Deabia am implinit 26 ......la urmatoarea 27.
17.Porti lentile de contact ?
               Nu pentru ca port ochelari de vedere.
18.Iti vopsesti parul?
                Il vopsesc luna de luna de acum 7 ani.Nu mi-a cazut......inca!
19.Povesteste-mi ce planuiesti sa faci astazi?
                Dupa ce termin postarea aceasta ma imbrac si vreau sa vad daca a aparut revista Avantaje.
20.Cand ai plans ultima oara?
               Nici nu vreau sa-mi aduc aminte!
21.Care este topping-ul preferat pentru pizza?
                O prefer simpla.
22.Ce preferi:hamburgerii sau cheesseburgerii?
               Nu mananc mancare fast/food.
23.Ai stat vreodata toata noaptea treaza?
              Foarte rar .
24.Ce culoare au ochii tai?
              Verzi
25.Poti sa simti diferenta de gust intre Pepsi si Coca-Cola?
              Coca-Cola este mai acidulata si mai buna.O prefer!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu