marți, 4 octombrie 2011

Campanie noua pe trender.ro:Sa testam produsele Cosmetic Plant

                                    Buna!De ieri a inceput o noua campanie de testare gazduita de siteul trender.ro.Este vorba de campania Cosmetic Plant in cadrul careia 100 de trenderite vor avea ocazia sa testeze 3 dintre produsele acestora.Date suplimentare se gasesc aici:
http://www.trender.ro/campanie-cosmetic-plant
                                   Este a doua campanie la care m-am inscris si merita sa o faceti si voi.Cei de la trender sunt adevarati profesionisti iar despre produsele Cosmetic Plant am auzit numai de bine in blogosfera.Nu am avut ocazia pana acum sa le testez dar poate voi avea parte de o surpriza(Doamne Ajuta!).Eu m-am inscris si va doresc succes si spor la TRENDERIT!
                                                     

                                                                                                              Aurelia

2 comentarii: