vineri, 14 octombrie 2011

Click!pentru femei cu cartea "Parcul Mansfield"

                                 Buna tuturor!Astazi am cam intarziat cu acest post insa acum am terminat cu treburile gospodaresti.Dimineata am cumparat Click!pentru femei cu al doilea volum al seriei Jane Austen.Este vorba de "Parcul Mansfield" .
                        Revista este in folie si cred ca vanzatoarea a sustras ceva din ea pentru ca folia era desfacuta.Nu am gasit nici o mostra insa cred ca revista a avut unul sau doua pliculete de Nescafe Cappucino/Nescafe Mochaccino.Maine o sa verific la Immedio daca a avut ceva mostre insa m-am saturat de aceste vanzatoare hoate.Nu cred ca sunt singura care a patit asa ceva si de data asta chiar nu o sa cumpar nimic de la chioscurile stradale.Prefer sa merg mai mult si sa cumpar de la Immedio!
Revista simpla:
Cartea "Parcul Mansfield" de Jane Austen

Numarul viitor urmeaza "Mandrie si prejudecata":
Promo al cartii "Mandrie si prejudecata":

         Oferta la abonament pentru :"Aboneaza-te la Triplu Click!(Click !pentru femei plus Click!Sanatate plus Click !Pofta buna) si poti castiga :
1.Marele Premiu un automobil Hyundai i30
2.3 vacante de familie
3.300 seturi de produse Avon
          Abonamentul la cele 3 reviste costa 87 lei.


                                              Va doresc un sfarsit de saptamana placut si sa aveti parte de tot ce doriti!

2 comentarii:

  1. Buna, vroiam sa iti spun ca revista de astazi nu a mai continut nimic altceva, caci fratele meu a cumparat-o pentru 5 persoane si in toate a fost doar revista+carte;
    Probabil revista fara carte a avut pliculetele despre care vorbesti tu ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vanzatoare hoate sunt si in Bucuresti!!
    De obicei cumpar revistele si ma uit acasa ...atunci constat ca lipsesc diferite chestii din ele si e prea tarziu ...

    RăspundețiȘtergere