joi, 6 octombrie 2011

Reviste "de bucatareala"

                                     In ultimele 2 zile am "cules" de la chioscurile de ziare 2 reviste "de bucatareala".Este vorba despre "Libertatea pentru femei.Retete" si "Carticica practica".
                     Miercuri a aparut numarul nou al revistei "Libertatea pentru femei.Retete".Acesta nu este in folie si costa 2,5 lei.
                              Astazi am "cules" numarul nou din "Carticica practica".Revista am gasit-o in folie , nu are mostre ci doar un plaint Bon Prix.Costa 4 lei iar numarul nou va aparea pe piata pe 3 noiembrie.
                              Maine apare numarul nou din Click!pentru femei impreuna cu prima carte din seria Jane Austen.Eu mi-am pregatit deja portofelul iar dimineata o voi cumpara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu