vineri, 28 octombrie 2011

Reviste noi

                            Buna!Am intarziat postul de astazi deoarece vinerea este ziua de care ma ocup de bucatarie  si de gatit.In aceasta dimineata am plecat la vanatoare de reviste si le-am cules pe urmatoarele:

             Revista Marie Claire este atat simpla (cu o mostra de parfum ) la pretul de 10 lei cat si in varianta cu cadou.Eu am cumparat-o astazi impreuna cu Lotiunea Matifianta Actiune Imediata.Flaconul are 200 ml si impreuna cu revista a costat 16,90 lei.In magazine numai acest produs costa 35 lei.Revista contine o mostra de Vichy LIFTACTIV de 1,5 ml .

                          Revista Click!pentru femei am cumparat-o simpla.Costa 1,5 lei si contine brosura "7 remedii pentru bolile de sezon" , un pliculet de Nescafe Mochaccino si unul de Nescafe Cappucino.Numarul viitor va contine volumul "EMA" din seria JANE AUSTEN si ne aduce un nou concurs.Detalii aici:




                 Tot astazi a aparut un nou numar al suplimentului " Libertatea pentru femei.Sanatate".Revista costa 2,5 lei si  contine un pliant.Are 48 de pagini.

                Am gasit in revista Marie Claire un promo al produselor care sunt distribuite impreuna cu revista Beau Monde.Acestea sunt:

                        Eu am vazut-o pana acum numai cu Samponul Fortifiant  Garnier Fructis la pretul de 15 lei.Va tenteaza ceva?Un sfarsit de saptamana cat mai placut!

2 comentarii:

  1. Si eu am luat lotiunea de la Marie Claire :D

    De asemnea nu am putut rezista cadourilor oferite de Avantaje.


    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Aurora!Am citit postul tau dedicat ultimelor cumparaturi pe octombrie si am ramas placut impresionata.Ma bucur ca ai gasit 3 exemplare a acelei lotiuni de la Yves Rocher.Eu am gasit pana acum doar una .Iti doresc un sfarsit de saptamana minunat!

    RăspundețiȘtergere