luni, 24 octombrie 2011

Cateva cuvinte.......

                            Luni dimineata......iar!Ce repede a trecut si acest sfarsit de saptamana!Astazi m-am trezit mai devreme (la 4.35) asa ca am plecat din zori dupa revista Avantaje.Desi in numarul vechi scria ca apare azi nu s-a intamplat miracolul.Am gasit:

-revista "Joy" cu mini produs Mario Badescu
-a aparut "Unica" impreuna cu o carte de la Editura Niculescu.Revista avea si un mini sampon de 50 ml Clear si un plic de Mirodenia.Costa 15 lei.
-revista "Story" impreuna cu un rimel Radiance la pretul de 12 lei.

                        Nici Glamour si nici Avantaje nu au aparut la noi.Tot astazi am intrat pentru prima data intr-un magazin Lidl .In Braila avem 2 astfel de magazine si am gasit produse interesante.Am citit pe blogul AuroreiToma despre aceste produse si nu am rezistat sa nu cumpar si eu ceva.Am luat iaurturi cu fructe , suc la doza Freeway , Calcium plus Vitamina D3 (tablete efervescente).Preturile sunt relativ mici:sucul la doza este 1 leu , calciu plus D3 este 3 lei.








                      Ieri am fost la Carrefour si cum mi se termina samponul am ales noua gama Color Therapy de la Pantene Pro-v.Samponul si balsamul costa 11, 6 lei/bucata.


  O alta veste buna pe ziua de astazi mi-a adus-o curierul .Am primit foarte repede premiul castigat pe site-ul noifetele.ro.Happy Me!In final vi-l prezint pe Merlot care a venit in vizita pe plantele mele din casa special in ziua mea de nastere.



                    
                 Frunzele sunt verzi iar el este tot verde!Va doresc o saptamana minunata si calduroasa!

2 comentarii: