miercuri, 26 octombrie 2011

Reviste in asteptare.......

                                 Buna!Astazi am facut o vizita "de lucru" dupa reviste noi si am gasit urmatoarele:
-a aparut Beau Monde .Are cadou UN PRODUS GARNIER si costa 15 lei.Eu am gasit-o in zona in care locuiesc numai cu un sampon Garnier Fructis.Nu am luat-o pentru ca am mai avut acest sampon si mi-a facut matreata.
-a aparut Lumea Femeilor si are cadou O CREMA DE MAINI DE LA AVON.Revista plus crema costa 8 lei.
 -a aparut Glamour cu cardul pentru cumparaturi.




TREBUIE SA APARA: 
1.Marie Claire cu un produs L'OREAL PARIS.Avem de ales intre :lotiune tonica, crema de zi , crema de noapte si crema de ochi.Nu stiu inca cat va costa dar pare sa merite.

                                                                 Sursa:Marie Claire pe facebook



                                                Spor  la citit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu