luni, 27 august 2012

Colectia "Biblioteca pentru toti" la numai 5 lei

                      Buna dimineata!Astazi am fost matinala pentru ca a trebuit sa profit de aceasta super reducere!Volumele din colectia Biblioteca pentru toti (editate pentru Jurnalul National) costa doar 5 lei (bucata).Eu am cumparat:


                         Bateria mea este terminata si nu am putut prelucra pozele.Este vorba despre :

              Mircea Eliade "Nunta in cer"
              Marin Preda "Marele singuratic"
              Ion Marin Sadoveanu "Sfarsit de veac in Bucuresti"

                     Oferta este valabila pana duminica in limita stocului disponibil.La Kaufland-ul din Braila am gasit peste 70 de volume.


                                             Va tenteaza?

4 comentarii:

  1. tentante reducerile acestea! poate reusesc sa gasesc si eu ceva online!

    De astazi te urmaresc si eu..interesant blogul tau!

    Te astept si pe la mine daca vrei! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. nah! rusine sa-mi fie, n-am citit decat Nunta in cer si nici nu-mi mai aduc bine aminte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu abia am cumparat-o si pot spune ca merita citita.Acum citesc "Viata ca o prada" de Marin Preda.Te pup!

      Ștergere