luni, 20 august 2012

O zi intr-o poza (1)

                                    Buna!Am preluat de la draguta de Simona aceasta postare!

                                        Luni 
                                                            La plaja:
                               Marti:
                                               Vinetele mele din curte au crescut:
                             Miercuri:
                                           De Sfanta Maria pe faleza orasului:
                                        Am purtat rochia mea preferata de la Nausica:
                                    M-am tuns (iar)!
                       Joi:
                                          Am adoptat un nou pisoi.Era rahitic si mort de foame.Era batut si plin de sange.
                                       Ma iubeste!
                             Vineri:
                                     Eram sa calc pe el!L-am luat si l-am pus pe iarba.

                            Pentru sambata si duminica nu am poze.

                                                Va doresc o saptamana frumoasa!

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc!Nu puteam sa trec nepasatoare peste durerea lui.O saptamana frumoasa!

      Ștergere
  2. so nice photos! ur floral dress is very cute! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Un gest foarte dragut din partea ta!!felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  4. iar te-ai balacit?? :))

    saracul pisoias, se vede ca-i tot timorat :( sa ai grija de el!

    RăspundețiȘtergere