joi, 30 august 2012

"Colectia verde " de la Editura Adevarul la numai 3,5 lei

                               Buna!Vreau sa impartasesc cu voi 2 vesti foarte bune!Ieri mi-am facut analiza lunara a colesterolului si este......doar 167!202 este maximul acceptat asa ca pot spune ca stau foarte bine.Dupa 8 luni de tratament si de regim pot incepe sa traiesc normal.Am o lista cu atatea pofte si dorinte:clatite , amandine etc.
                            A doua veste este ca incepand de astazi pana miercurea viitoare (inclusiv|) in Carrefour este o super reducere.Este vorba despre Colectia Verde editata de ziarul Adevarul :
                                             Sursa foto:AICI
                     Un volum costa doar 3,5 lei.Ma bucur ca apar astfel de reduceri !

                   Spre rusinea mea am observat (tarziu) ca un baiat imi urmareste blogul.Daca citeste aceasta postare il rog pe Nicolae sa-mi lase un comentariu cum a ajuns pe blogul meu.Mor de curiozitate si ma bucur ca am printre cititori si un barbat.

                                                              Va pup!

6 comentarii:

  1. bravo cu analizele! :)

    intr-adevar, oferta e buna, pacat ca n-am decat un mini Carrefour, in care n-am vazut carti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca te simti mai bine si multumesc ca mi-ai zis!!!poop

    RăspundețiȘtergere
  3. No to teraz pilnuj poziomu cholesterolu. Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.
    Ei bine, acum ma uit colesterolului. Vă mulțumim pentru vizită și vă salut călduros

    RăspundețiȘtergere