luni, 13 august 2012

Vopsea de par Palette Color&Gloss la reducere in Kaufland

                               Buna!O noua saptamana a inceput cu soare.Am scapat de ploaia de ieri !Astazi am cumparat din Kaufland vopseaua Palette Color &Gloss cu doar 7 lei.Eu am ales nuanta 1-0 (Trufa Neagra):
                           Oferta este valabila pana duminica (inclusiv).Este redusa de la 11 lei la 7 lei si se gaseste in mai multe variante de culori.
                            O saptamana placuta si va las cu Tomita ( si ce face el la 5 dimineata):
                                                         Stau in fund si parca imi este tot somn
                                                    Dorm inca putin!

7 comentarii:

  1. Hi Aurelia! your kitty is so adorable! I also used that product but in a different nuance! kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, multumesc de vestea cu Palette, chiar trebuie sa cumpar o vopsea de par pentru sora mea si cautam preturi&oferte ... sper ca fie valabil si la Kaufland-ul de la noi :)
    Simpatic motanul tau :))

    RăspundețiȘtergere
  3. sa inteleg ca n-am fost singura care a facut shopping in kaufland de curand? :))

    imi place de motanel, mai ales in ultima poza :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce cute e motanelul! asteptam poze cu rezultatul dupa vopsire!

    RăspundețiȘtergere