miercuri, 5 septembrie 2012

Revista Viva cu mostra Mario Badescu

                                        Buna dimineata!La ora la care scriu aceasta postare este doar 6.30 dimineata!Duminica am cumparat numarul pe septembrie al revistei Viva:
                                     Revista costa 7,9 lei si contine o mostra Mario Badescu.Este vorba despre Cellufirm Drops si are aproximativ 10 ml.Valoarea acestei mostre este de ....50 de lei pentru ca produsul intreg are 30 ml si costa in jur de 150 lei.Merita cumparata revista macar pentru acest produs Mario Badescu.
                            Mostra este la vedere pe coperta revistei.Am vazut ca in Kaufland se fura aceste mostre asa ca nu uitati sa verificati existenta ei.


                                            Va tenteaza?

7 comentarii:

  1. am stat si eu cu revista in mana vreo 5 minute, dar am decis ca nu ma tenteaza prea tare, dar acum incep sa ma gandesc obsesiv :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut acelasi lucru!Am vazut-o de sambata si am tot stat pe ganduri.Pentru tenul meu este excelenta.Te pup!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Eu am un ten excelent si ma mir inca ca nu-l ingrasa.Multumesc pentru vizita!

      Ștergere
  3. So beautiful post! Absolutely great photos ♥

    Lots of love,

    Nicoleta

    REINVENT YOURSELF

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm a new member of your blog!You are so beautiful!

      Ștergere
    2. Hei iubita! Merci frumos. Sunt super fericita. Te urmaresc si eu. Sper sa ne auzim cat mai des!

      Pupic,

      Nicole

      REINVENT YOURSELF

      www.nicoleta.me

      Ștergere