joi, 13 septembrie 2012

Super oferta de la Dove

                                Buna tuturor!Astazi va scriu despre o super promotie Dove.In Kaufland se gasesc inca astfel de pachete:
                                Este vorba despre un sampon Dove si un gel de dus (gratis) la pretul de 12,7 lei.Pachetul se gaseste in mai multe variante.Eu l-am cumparat acum o luna in varianta :
                                      Gel de dus Dove Shea Butter with Warm  Vanilla  si sampon Dove Nourishing Oil Care

                                       Luna aceasta pachetul contine:
                                   Sampon Dove pentru par  vopsit  si  gel de dus Dove Coconut Milk with Jasmine Petals 

                                  Sunt mare fan Dove si pretul mi se pare foarte bun.Va plac produsele Dove?


                                                    

4 comentarii:

  1. o mga promotie la bani astia se merita sa ei mai multe . vreau si eu pian cand tine promotia ...?

    RăspundețiȘtergere
  2. este la un pret avantajos asa ca maine voi face o vizita - acum sa va anunt ca dove are un concurs vineri ,sambata si duminica la kaufland daca cumperi produse din aceasta gama - spor la cumparaturi si concursul consta in cumperi ceva primesti o crema de maini sau papuci de casa .bafta ne auzim duminica sa ne laudam ce am primit .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru ca m-ai anuntat.In Kaufland Braila nu s-a organizat....si-mi pare rau!

      Ștergere