marți, 11 septembrie 2012

Au venit mostrele Multi-Gyn

                                        Buna!Timpul meu liber a disparut pentru ca de saptamana trecuta m-am angajat cu jumatate de norma.Imi place ceea ce fac si ma bucur ca am avut aceasta ocazie.Va multumesc pentru ca astazi am trecut de 56 .000 de vizualizari!Nu as fi crezut niciodata!
                                        AICI  este o campanie prin care se pot solicita mostre Multi-Gyn.M-am inscris si eu si dupa 2 saptamani le-am primit.Este vorba despre:
                                                        2 mostre a cate 2 ml/fiecare:
                               In plic am primit si o scrisoare personalizata(foarte frumos din partea Vavian Pharma).Apreciez seriozitatea acestora si faptul ca se tin de cuvant.Campania este inca valabila!

                                  Pentru inscriere AICI.

                                 Va las cu Blondul meu somnoros (care doarme cu limba afara):

Un comentariu: