miercuri, 26 septembrie 2012

Leapsa:7 lucruri despre mine

                                         A trecut ceva timp de la ultima ....Este preluata de la scumpa de A Beauty Tale !

              7 lucruri ciudate despre mine: sunt considerata o ciudata ...e greu sa aleg doar 7 :
1.sunt " scumpa la vorba".Numar pe degetele de la o mana persoanele care ma fac sa vorbesc.
2.desi pare ca sunt absenta .....tac si analizez tot 
3.cand ma dezamageste cineva .......am tacut si dispar.Nu vreau astfel de oameni in jurul meu.
4.nu suport sa ma atinga cineva strain.Inca am reflexul de a ma apara!Cine stie cum este sa fii lovit din orice motiv face ca mine!
5.imi place singuratatea si nu suport persoanele care vor sa intre cu forta in viata mea.
6.nu plec de acasa fara Ipod.Nu vreau sa aud nimic din jurul meu.
7.caut sa am in jurul meu numai persoane linistite.



         7 lucruri pe care nu le suport:
1.daca bagi in seama un barbat inseamna ca esti o ....(femeie de moravuri usoare).Daca nu-l bagi in seama inseamna ca esti o nesuferita.Oricum o dai tot nu este bine!
2.sa mi se impuna ceva.....tot ce fac este pentru ca vreau eu.
3.sa am incredere in cineva si sa ma tradeze
4.sa fiu comparata cu o femeie usoara .....
5.sa fiu lovita....pentru ca am patit-o de atatea ori.
6.sa fiu judecata dupa prima impresie
7.fumatorii......si cand iti arunca fumul in nas


      

      7 lucruri fara de care nu pot sa traiesc:

 1.fara sotul meu......nu concep viata fara el!
 2.fara motanii mei.....nu ma desparte nimeni de ei!
3.fara laptop , internet si ipod...sunt dependenta
4.fara sa zambesc.....un zambet nu costa nimic ...dar face minuni
5.fara o carte buna.....am deja 100 volume acasa
6.fara sa merg pe jos ......vremea este superba
7.fara sa-i fac pe altii fericiti.Sunt fericita cand raspandesc acelasi lucru in jurul meu!


                               Va las cu melodia pe care o ador!Este bine sa fii fata rea ....unii o merita!

4 comentarii:

  1. frumoasa melodie...dar , m-ai pus pe ganduri...ai fost lovita de atatea ori...fizic...banuiesc...trebuie sa fie ingrozitor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu gresesti!Au trecut 7 ani .....dar sunt lucruri care nu se pot sterge!Inca imi este frica de oameni si ma gandesc cum poti spune ca "te bat ca sa te educ" si ca "nu ai suferit inca destul".Multumesc pentru sustinere!Conteaza foarte mult!

      Ștergere
  2. Chiar imi pare rau ca ai trecut prin acele momente...ma bucur insa ca esti bine acum!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Urmaresc de mult timp blogul tau. Acum te invit pe blogul meu http://wonderfullife4us.blogspot.ro/ Ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere