luni, 1 octombrie 2012

Revista Marie Claire/octombrie 2012

                                Buna!Ce dor mi-a fost de blog!Oficial mi s-a pus diagnosticul de bronsita cronica si inceput de astm.Viata mea depinde acum de Ventolin 100.Doua nopti la rand m-am sufocat si pot spune ca mi-am vazut moartea cu ochii.Este ingrozitor sa nu poti respira nici pe gura si nici pe nas.Nu am digerat inca partea cu astmul ...dar ma adun eu .
                              Vineri a aparut numarul pe octombrie al revistei Marie Claire.Revista se gaseste in 4 variante de cadouri:
-demachiant Yves Rocher (125 ml)
-gel de dus Yves Rocher
-pensule pentru machiaj Yves Rocher

                            Eu am cumparat-o pentru gelul de dus la pretul de 13 lei.Revista contine si urmatoarele inserturi:
                                  Demachiantul costa singur in jur de 20 lei.In Braila am vazut revista cu toate cele 4 variante de cadou.


                                              O zi frumoasa!

5 comentarii:

  1. Eu am cumparat demachiantul asta la o alta revista, candva mai la inceputul anului, si e tare prost. Desi nu ma fardez foarte tare, ma chinuiam (la trecut, pentru ca l-am aruncat!) o groaza sa-mi sterg rimelul, desi nu folosesc din cel rezistent la apa.

    RăspundețiȘtergere
  2. cu toate cele 4 variante -nu cred asa nu mai era expusa - la bani aia disparea sigur .. (sau poate ai dreptate ) maine eau tonetele la rand .pop

    RăspundețiȘtergere
  3. :( e groaznic sa te sufoci, am avut si eu probleme cu plamanii si m-am simtit oribil :( multa sanatate.

    mi-am cumparat si eu marie claire, dar n-am avut toate mostrele.

    RăspundețiȘtergere
  4. poate gasesc si eu revista... mi-ar place cu gelul de dus.. :D sau demachiantul..

    te pup!

    RăspundețiȘtergere