miercuri, 10 octombrie 2012

Si pentru ca se aproprie ziua mea.....

                                  .....am inceput sa ma rasfat cu cadouri.Astazi mi-am cumparat:
-rimel Lash Milionaire   False Lashes Effect de la Miss Sporty (pret 13,5 lei)
-oja Natty (nuanta 476)(3 lei)
-oja Cairuo (nuanta 18 )(2,5 lei)


                               Sa inceapa numaratoarea ......trebuie sa treaca doar 8 zile!Blondy nu a aparut inca ....si sper ca acolo unde este sa-i fie bine!

                                  O zi cu mult soare...dar nu cu dinti!

18 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere :)

    si eu m-am auto-cadorisit azi :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere! Si iti doresc sa il gasesti si pe Blondy, ca un cadou frumos pentru ziua ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Mi-as fi dorit sa apara...dar nu a venit nici pana astazi!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase nuantele ojelor. Rimelul cum este? O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper ca Blondy al tau sa apara chiar de ziua ta!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu placere! Ti-ai facut un cadou frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. e bine asa..cate un cadou pe zi...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Am primit si alte cadouri.O sa le postez mai tarziu!

      Ștergere
  7. Azi sau maine e ziua ta?
    Sa petreci frumos :*
    Si Blondy sa ti se intoarca.

    Imi place si mie nuanta aia de la Natty. fiica mea de un timp vrea oja roz pe unghii :) ca asa a vazut la cineva de la gradinita :D
    deci nu-i mai bun rosu acum...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru comentariu!Maine este ziua mea.Mi-as dori tare mult ca Blondy sa revina.Plang in fiecare zi dupa el.

      Ștergere
  8. La multi ani, Aurelia! Sa fii sanatoasa si fericita! Te pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani !!! Sa ai parte de tot ce iti doresti, sa fii fericita si implinita ! Ai vazut ca azi avem o zi frumoasa cu soare :) Have fun, pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!Si la Braila este soare!Iti doresc sa ai parte de tot ce este mai bun!

      Ștergere