marți, 9 octombrie 2012

Samponul preferat-Garnier Ultra Doux pentru parul gras

                                            Parul meu este gras de atatia ani.Am incercat pana acum zeci de sampoane .....pana l-am gasit pe acesta:
                                     Garnier Ultra Doux pentru par gras

                                    Produsul este cumparat de mine din Kaufland Braila.A costat doar 6,8 lei si se gaseste in mai multe variante.

Ce spune producatorul:

                 "Imbogatit cu argila si cedrat


                                  O adevarata reteta de purificare a scalpului pentru parul cu tendinta de ingrasare, noul sampon Garnier Ultra Doux asociaza beneficiile argilei , renumita pentru proprietatile sale absorbante si ale cedrului  , recunoscut pentru actiunea sa purifianta si  racoritoare.

Rezultat:

                Pielea capului este purificata in mod delicat , iar parul este matasos , plin de sanatate si luminos. Formula fara parabeni.  "


      Pozele vorbesc singure:



                                                   inainte de spalare



                                             Dupa Spalare:



                          

                   Imi place pentru ca:

-este ieftin (6,8 lei)
-are o cantitate mare (250 ml)
-miroase delicios (a lamaie)
-rezultatele se vad de la prima spalare.

              Multumesc celor de la Garnier pentru ca au introdus pe piata un produs atat de eficient.Merita incercat!


                                                     

3 comentarii:

  1. la cat timp este nevoie sa te speli tu pe cap .?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pare un sampon foarte bun pentru parul gras. Te astept si pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.

      Numai bine!/
      Erasmusa

      Ștergere
  2. Mie samponul pentru par gras imi usuca scalpul excesiv si fac ceva cojite. Tu ai avut probleme cu el? Si eu am parul gras dar imi este teama de o reactie.

    RăspundețiȘtergere