luni, 8 octombrie 2012

Pe unde am disparut.....

                         O noua saptamana incepe cu un plus de optimism.Saptamana trecuta a fost critica dupa ca am stat 3 zile numai pe perfuzii.Vineri m-am externat din spital cu diagnosticul de "pneumonie acuta dreapta".Am intrat intr-o luna si o saptamana de boala....si inca dureaza.Nu pot spune decat ca urasc claritromicina pentru ca ajuta sa vomiti tot ce mananci.Saptamana trecuta am pierdut sirul crizelor de astm.....numaratoarea mea s-a oprit undeva la 11.
                     Cel mai mult ma doare ca Blondy  e disparut de aproape 2 saptamani .Iubitorii de animale imi inteleg durerea!Simt ca mi se rupe sufletul dupa el!
                Acum numar exact 10 zile pana la ziua mea.....dar nimic nu are rost fara Blondy!


                                 O zi de luni linistita!

11 comentarii:

  1. Oooo, imi pare rau! Poate totusi se intoarce. Iti zic si aici sa te faci bine. Da? Ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt convinsa ca este infiorator sa nu poti respira...cred ca inteleg , nu am astm , dar am nasul vesnic infundat :(
    ...pisicutul , poate apare , si cu asta te inteleg...as inebuni sa dispara Bijou al nostru !
    capul sus !

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovely post & very cute blog!

    I`m a new follower now.
    And I will be SOO happy, if you follow my blog:-)

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. :( asa e, cand vin relele, vin mai multe deodata :(.
    imi pare rau ca ai vesti proaste.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar Blondy a mai disparut si a venit acasa, o sa vina si de data asta. Sanatate multa !!!

    RăspundețiȘtergere