miercuri, 27 iulie 2011

Campania Purina One

                         Pe site-ul Purina se desfasoara de ceva timp campania "Provocarea Purina ONE de 3 saptamani".Adresa completa si instructiunile sunt aici:
                           http://www.purinaone.ro/chestionar_mecanism.aspx
                        Acum cateva saptamani mi-am inscris si eu cei doi pisoiasi:

Ea este Pisi si este fetita mea alintata.Are aproape 1 an si se joaca cu tot ce gaseste.Doarme pe unde apuca si ii place sa manance dulciuri.
El este Iso Piso.Nepotica mea l-a numit astfel si inca nu stiu cum a ajuns la aceasta denumire.El este alintatul casei si doarme numai la noi in pat.
Acum o saptamana am primit plicul de la Purina si am avut o surpriza cand l-am deschis.Contine urmatoarele:

-un plic de 300grame de Purina ONE
-aceasta mapa draguta
-si doua pliante
Campania se desfasoara intre 16.05.2011-31.07.2011.V-ati inscris pisicuta?

Un comentariu:

  1. Buna. Astazi mi-am inscris si eu motanelul dupa ce am citit postaul tau. Am mai participat la o camapanie asemanatoare acum cativa ani si pisicuta mea Motoras, pe atunci minora ;)), a primit atunci un pachet plin de bunatati. Acum a venit randul motaneilor mici sa fie rasfatati ;)

    RăspundețiȘtergere