duminică, 24 iulie 2011

Revista Avantaje -august

                               Ieri a aparut numarul pe august al revistei Avantaje.Am avut surpriza sa o gasesc numai la Immedio in varianta simpla(costa 6.9 lei si era in folie) sau cu "produse de machiaj de lux de la Green Net.Poti alege dintre brandurile premium Beyu , Patricia Milton sau Bottega Verde."Revista plus cadou se gaseste la pretul de 12, 9 lei.Are 114 pagini si ne incanta si in aceasta luna cu articole interesante.Singurele mostre pe care le contine sunt :Smooth Milk-Lotiune Crema Delicata si Express Hydration-Lotiune de corp , ambele fiind de la Nivea.Eu am cumparat-o impreuna cu un luciu de buze Mirror finish liquid lipcolour de la Bottega Verde.Nuanta arata astfel (poza facuta cu blitz):
Poza facuta fara blitz:
 Produsul expira la 1 septembrie 2012.Am gasit mai multe variante de cadou:cu ruj si farduri de ochi insa nu m-au incantat culorile.Lectura placuta!

4 comentarii:

  1. pare draguta nuanta luciului...sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa folosesti luciul de buze cu placere! Si eu mi-am luat revista, de fapt 3 exemplare: una cu luciu de buze Be-yu, alta cu ruj Be-yu si alta cu pudra Patricia Milton. Mersi de anuntul cu revista, la tine pe blog l-am vazut prima data si am cautat si eu revista cu cadouri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere Little Mermaid si sa le folosesti sanatoasa!Eu cumpar lunar Avantaje indiferent daca are cadou sau nu.Voi publica in continuare despre reviste .

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa folosesti luciul cu drag!
    INTERESANTA SI REVISTA, ARTICOLE CAPTIVANTE CA DE OBICEI.

    RăspundețiȘtergere