joi, 21 iulie 2011

Revista Click!Pofta Buna

                          Luna aceasta a aparut un nou numar al revistei Click!Pofta buna.Asa cum ne-a obijnuit in ultimul timp si in aceasta luna am putut alege varianta de revista plus cadou.Eu am cumparat-o cu urmatoarele cadouri:
A costat 5 lei impreuna cu aceste forme pentru budinca.Pe piata exista si modelul cu albastru la acelasi pret.Formele sunt din silicon.Aceste forme se gasesc usor fata de acest model:
 Revista cu aceste forme se gaseste greu in orasul in care locuiesc iar bietul meu sot a trebuit sa umble jumatate de oras ca s-o gaseasca.Costa tot 5 lei.
Revista se gaseste si in varianta simpla.

2 comentarii:

  1. Aurelia, le-ai mirosit? Auzisem la cineva ca ar mirosi urat...
    M-ar tenta si pe mine, caci iubesc budinca :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Clarra nu miros urat.Nu le-am folosit inca pentru ca in aceasta perioada mancam numai inghetata .

    RăspundețiȘtergere