joi, 28 iulie 2011

Ipocrizie la cote maxime

                              Acum cateva zile povesteam  despre experienta mea pe forumul Avantaje.Evenimentele care au avut loc mi-au lasat un gust amar sau mai neortodox spus =m-au scarbit!Ne lovim zi de zi de celebra replica "tineretul din ziua de azi..........nu face , nu este educat , nu stie sa vorbeasca , nu stie sa respecte".....si lista poate continua.Am auzit astfel de replici peste tot de la asa-zisele persoane in varsta si m-am cam saturat!Initial am crezut ca am intrat intr-o mare familie cand am inceput sa postez pe forumul mai sus numit insa acum imi pare rau.Mi-am pierdut timpul cu "doamne" trecute de prima tinerete care cred ca le stiu pe toate si care nu stiu ce inseamna democratia.Se pare ca acolo se tolereaza principiul precum "sunt prima care am postat deci sunt sefa"."Sefa" isi permite sa atace pe cine nu suporta dar cum se face ca sunt atacate doar utilizatoarele tinere.Avem intre 25/30 de ani si trebuie sa respectam ordinea ceausista!Eu si o alta utilizatoare nu am respectat-o si imediat ne-am ales cu apelative ca :"lipsite de ocupatie/anturaj" si multe altele.De ce "ipocrizie la maxim?".Eu nu am avut ocazia sa ma intalnesc cu aceste persoane in viata reala insa cealalta utilizatoare a facut-o .Aceste "doamne", care au varsta mamei mele si de la care m-am asteptat sa fie un exemplu sau macar sa am ceva de invatat  , au pozat in prietenele acestei fete si cand au avut ocazia sa o atace au lasat orice urma de educatie , moralitate in spate si prin acuze mincinoase incearca sa o faca sa nu mai posteze.Doamnelor ......cum ramane cu "vorbele si faptele care raman dupa aceste intalniri"?Ati pozat in prietene si acum sunteti precum vulturii care vad prada la pamant si se lupta intre ei pentru bucata cea mai mare!Cum ramane cu vizitele facute , cu cadourile oferite , cu pozele facute impreuna?Faptele acestor persoane sunt josnice iar ipocrizia dovedita te face sa te intrebi daca mai exista prietenia adevarata!Ai incredere in om , ii spui ce ai pe suflet , ii povestesti amanunte din viata ta si ele profita !Te vand ca Iuda!Aceste evenimente m-au facut sa fiu atenta data viitoare cand imi selectez prietenele .Cum oare poti acuza tineretul cand tu ca femeie trecuta de 50 de ani iti vinzi prietena ?Ce exemplu esti tu de moralitate cand umpli un spatiu virtual cu injurii si vorbe care nu merita sa fie reproduse?Ce asteptari sa ai de la un tanar cand tu ai un astfel de comportament?Prefer sa nu raspund pe forum si sa continui acel spectacol josnic insa aici nu ma poate impedica nimeni sa-mi spun parerea .Este blogul meu  si pot posta ce cred de cuviinta insa putem invata cu totii sa fim mai atenti cand ne povestim viata unor straini.Nu se stie niciodata ce fel de oameni se pot ascunde in spatele unui simplu user name!Voi ati patit asa ceva?                                       

Un comentariu:

  1. Ma incadrez in categoria de varsta a acelor madame,insa ,parerea mea este ca ele se simt frustrate,de-aceea fac asa.
    In plus vremurile sunt intr-o continua schimbare si ele,clar,nu se pot adapta.
    Bineintelesc ca nu sunt de acord cu LINGAII si cu ipocritii deoarece este categoria cea mai periculoasa in a-ti face prieteni din categoria lor.Eu sunt sorana2 de pe Elle
    In plus ,am fata de-o seama cu multe dintre voi si daca as discredita tinerii, mi-as discredita propriul copil si nu as putea face asta niciodata
    Eu stiu foarte bine prin ce greutati trebuie sa treaca tinerii pentru a se putea afirma intr-o lume corupta,si plina de multe tentatii negative
    Fetelor iesiti pe toate forumurile si in toate locurile publice si spuneti-va parerea,cu cat sunt mai multe voci ,cu atat mai bine,poate pana la urma cineva abilitat, se va autosesiza si va face reparatiile care se impun

    RăspundețiȘtergere