marți, 26 iulie 2011

Colectia Click!Pofta buna

                                      Daca luna aceasta revista Click!Pofta buna ne-a rasfatat cu forme pentru budinca in numarul trecut al revistei am avut parte de forme pentru briose.Fiecare revista a avut cate doua forme pentru briose plus un cartonas cu o reteta "Pentru briose pufoase cu ciocolata".Revista plus aceste forme  a costat 5 lei si s-a gasit in doua variante de culori.Este vorba despre:
Eu mi-am achizitionat 4 astfel de seturi.Fiecare forma este din silicon , rezista la temperaturi de pana la plus 230 C.In descrierea lor sunt afirmate urmatoarele:
-nu se sparg, nu se ciobesc;
-pot fi spalate cu apa calda si burete sau in masina de spalat vase;
-ocupa putin spatiu si revin mereu la forma initiala.
Separat arata astfel:
In numarul urmator al revistei (care va aparea pe piata pe 19 august) vom avea parte de o noua surpriza.Este vorba despre "4 forme de silicon pentru oua si clatite".
                                                                      O zi buna!

4 comentarii:

  1. Buna ziua, imi cer scuze pentru deranj...am si eu o curiozitate, ati reusit sa gasiti astazi revista cu cele 4 forme de silicon pentru oua sau clatite?
    Eu imi doream foarte mult o forma de acest fel, insa in orasul in care locuiesc eu si in Bucuresti...mi s-a spus ca revista a aparut fara cadou.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Nu este nici un deranj.Se pare ca Click!Pofta buna de luna aceasta a aparut fara cadourile promise .Am inteles ca ele vor aparea in viitor pentru ca s-a facut o greseala la comandarea acelor forme .Si eu am fost dezamagita pentru ca le asteptam.Revista se gaseste luna aceasta numai simpla la pretul de 2,5 lei.Cand voi afla noutati voi publica aici.O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,
    stiti unde mai putem comanda revista cu forma de budinca-floare?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Luci!Imi cer scuze ca ti-am aprobat comentariul atat de tarziu.Eu am mai vazut in oras decat revista cu formele de briosa.In revista Click !Pofta buna scrie urmatoarele :
    "Pentru informatiigenerale, abonamente, comenzi sau reclamatii , sunati la 0800.800.111 , numar cu apel gratuit in orice retea , intre 10.00 /22.00 (luni/vineri), 10.00/18.00 (sambata/duminica).La numarul de mai sus o mai poti comanda.Sper ca ti-am putut fi de folos.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere