miercuri, 7 septembrie 2011

Am testat:Balsamul Gliss Ultimate Repair

                      Voi continua astazi ceea ce am inceput acum 2 zile si va voi vorbi despre balsamul Gliss Ultimate Repair.
                                      Acesta a venit "la pachet" impreuna cu samponul si masca -tratament .Maine se implinesc 3 saptamani de testare si astazi va pot spune parerea mea despre acest produs.
Mi-a placut pentru ca:
-are un miros placut
-consistenta este cremoasa
-tubul contine o cantitate destul de mare (200ml)
-ambalajul este placut si atrage cumparatorul
-se aplica usor
-nu ingrasa firul de par

Nu mi-a placut pentru ca:
-mirosul nu rezista prea mult
-se spala greu dupa firul de par
-este chiar pentru par deteriorat .

                             In prima saptamana am aplicat des balsamul.Am obiceiul sa-l folosesc inainte de spalarea parului.Am observat in aceste saptamani ca la tipul meu de par (vopsit si foarte gras) nu face minuni asa cum promite.Poate ca de vina sunt eu pentru ca nu am parul atat de deteriorat insa balsamul dispare greu dupa spalare si daca nu am grija sa-i dau tunsorii forma obijnuita ma trezesc cu un fir in jus si altul in jos.Consistenta sa este cremoasa insa mult prea grasa.Saptamana trecuta i l-am pasat mamei si am ajuns la concluzia ca ei i se potriveste mai bine.Ea are ceea ce numesc "o matura in cap" si firele de par au fost agresate de celebrele coafuri gen "par permanent".
                            Pretul balsamului este de 10/11 lei si se gaseste in rafturile hipermarketurilor.
                            Il recomand numai celor care au parul chiar degradat si distrus de feon , permanent , placa , fixativ etc.Eu am renuntat sa-l folosesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu