marți, 20 septembrie 2011

Jurnal de cura de detoxifiere cu Detoxicolon-ziua 2

                               Buna!Mi-am inceput aceasta dimineata cu doza de 2 lingurite de Detoxicolon.Ieri am fost ceva mai curajoasa si mi-am pregatit doza cu apa insa astazi am apelat la iaurt.Pe prospect scrie ca doza zilnica se ia cu apa , suc de fructe sau iaurt.Ieri am facut prostia sa incerc varianta cu apa si dupa ce m-am chinuit s-o beau am constatat la urma ca plantele ramasesera la fundul paharului.Miroseau cam urat si cum nu m-am putut urni sa le mananc cu lingurita am pus un pahar de iaurt Activia peste.Vrand-nevrand am reusit sa le mananc, dar chinul a venit dupa pentru ca trebuia sa beau alti 250 ml de apa.Ieri am vizitat baia de cel putin 10 ori si am eliminat (spre bucuria mea) toata apa din organism.Din cauza hipertiroidiei de care sufar organismul meu are tentinta de a retine apa asa ca mereu am picioarele umflate.
                              Astazi mi-am amestecat doza cu 2 pahare de iaurt Activia si am consumat-o numai la gandul ca fac acest efort pentru sanatatea mea.Mi-am baut si cei 250 ml de apa dupa si primele efecte pozitive s-au vazut imediat.Am reusit sa scap de constipatia care ma chinuia de 4 zile .Este o mare minune!Am inceput aceasta cura avand 59 de kilograme si sunt tare curioasa la cate voi ajunge dupa prima luna.Un alt lucru pozitiv este faptul ca am reinvatat sa beau iar apa.Ieri nu am baut decat o gura de suc acidulat(si aceasta este o mare performanta pentru ca zilnic beam cel putin 2 litri de bauturi carbogazoase).Sunt curioasa cum se va comporta organismul meu astazi iar cu urmatoarele impresii voi reveni maine.Va doresc o zi cat mai placuta tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu