luni, 12 septembrie 2011

O noua saptamana!

                                    Ce repede a trecut si acest sfarsit de saptamana!Ce repede trece si acest an!Parca ieri era 1 ianuarie si nu pot sa cred ca se aproprie deja luna octombrie.Aceasta este o luna speciala pentru mine.Implinim 4  ani de relatie si imbatranesc cu inca un an( 26 de ani au trecut parca zburand).
                                   In acest sfarsit de saptamana am avut noroc de vreme buna.Cum nu am avut stare si credeam (visam) ca magazinele sunt goale am zis sa mergem la cumparaturi.Primele semne rele au aparut in privinta transportului in comun.Maxi-taxi-urile erau pline dar nu m-am speriat.Am crezut ca mi se pare cand m-am trezit stransa ca o sardina in conserva si spre norocul meu am scapat intreaga pentru am avut de mers doar 5 statii!Vreau sa vina inapoi tramvaiullllllllll!E doar un vis pentru ca in Braila tramvaiele au fost scoase pana anul viitor.
                                   La primul magazin la care am incercat sa intram am fost expediati elegant din usa pentru ca nu mai era loc inauntru!O mare de parinti se gasisera tot atunci sa caute rechizite , haine si tot ce le trecea prin minte in acel moment.Dupa ce ne-am zbatut , am dat din picioare , am primit cateva coate si am reusit sa cumparam ceva.Este vorba despre:
                  A meritat lupta pentru ea !A costat doar 20 de lei.

 Cu ea am iesit ceva mai bine.A costat doar 8 lei!Pentru ca luna aceasta m-a apucat mania sosetelor am luat nu mai putin de 15 perechi!Recunosc ca am ceva "probleme":
                Luna aceasta este "luna obsesiilor" asa ca am adaugat 2 oje la cele 13 pe care le aveam deja.Au costat doar 2,5 lei bucata .
                            Trecand pe langa un magazin Mic.ro am vazut si un afis mare cat mine.Cartiile din colectia "100 de opere esentiale"  impreuna cu "Marile muzee ale lumii" si "Jules Verne" costau doar 6, 5 lei bucata!La asemenea anunt m-am lipit instantaneu de geam si nu am rezistat tentatiei.Am "cules" urmatoarele:
 Este vorba despre "Peripetiile bravului soldat Svejk in Razboiul Mondial"( volumul 1) scrisa de Jaroslav Hasek.

            Din aceasta colectie aveam doar volumul 1 asa ca am profitat de ocazie si am cumparat si volumul 2.Sper ca ati avut un sfarsit de saptamana relaxant pentru ca de astazi am trecut cu totii inapoi la munca.

Un comentariu:

  1. Aurelia, te plangi de aglomeratia din Braila, din miljoacele de transport in comn. Sa vezi in Bucuresti cum este.... la fel de aglomerat in fiecare zi.
    Sa te folosesti cu drag de noile achizitii.
    Bine ca ai spus de magazinul MIC.RO poate gasesc si eu ceva carti, care imi lipsesc.

    Multi ani de relatie de acum inainte sa va iubiti mult!
    Multi ani si tie, sa fii sanatoasa!!

    RăspundețiȘtergere