miercuri, 28 septembrie 2011

Update revista Glamour pe octombrie

                                  Buna!Astazi  am reusit si eu sa pun mana pe noul numar al revistei.Se pare ca a aparut de ieri insa la cate Rodipeturi am intrebat nu era.Nu ar trebui sa ma mire deoarece Rodipeturile sunt mereu in urma la capitolul aprovizionare.Ca o fata constiincioasa ce sunt (stiu -mi-au murit laudatorii) am coborat astazi dimineata inca de la statia de maxi-taxi de la telefoane (fetele din Braila stiu) pentru a ajunge in Piata Concordiei sa o cumpar.Mi-am dorit-o foarte mult pe varianta BLACK VELVET si din acest motiv am ales Piata Concordiei .Am cautat-o in multimea de tarabe din piata si spre marea mea bucurie am gasit-o.
Contine urmatoarele:
Revista
2 pliante:unul de la Wella si unul "Pasionat de Austria"
3 mostre :
1.Fond de ten Vichy Normaderm Teint  nuanta 35 Moyen Sand (are 1 ml)
2.Fond de ten L'Oreal True Match Golden Beige (1ml)
3.Tratament hidratant Anti/Imperfectiuni Vichy Normaderm(1,5ml)

Trusa:
Desfacuta arata astfel:
Contine 3 farduri pentru ochi , 3 pentru obraz si 3 rujuri.Cutia este din carton si a mea a fost putin indoita.Ca sa-i raspund Clarrei la intrebarea de mai sus am incercat fardurile pe pensula si se vad bine.Nu sunt genul acela praf care nici nu se cunoaste ci se aplica bine.Am incercat sa le fac o poza pe pensula insa nu se vad cu blitul meu (de care nu stiu cum sa scap).
Acum sa trecem la creionul negru pentru ochi , creionul pentru buze si luciul de buze.
Pe mana arata astfel fara blit

Cu blit


Au trecut 3 ore de cand am facut pozele si culoarea tot mai rezista.Ambele creioane au varful moale , cremos si nu zgarie.
In interiorul revistei am mai gasit urmatoarele:un cupon de 10% reducere la gama de produse Normaderm.Campania este valabila numai in farmaciile HelpNet in perioada 1 octombrie/31 decembrie in limita stocului disponibil.Reducerea este valabila numai pentru posesorii Cardului de Fidelitate Help Net si nu se cumuleaza cu alte reduceri.Voucher-ul poate fi folosit o singura data si trebuie predat in farmacia unde a fost utilizat.
Numarul viitor al revistei va aparea pe 23 octombrie 2011 si va contine Glamour Shopping Card.Acesta va fi valabil in perioada 31.10-06.11.2011.

     Un alt anunt important este REPLAY@GLAMOUR SHOPPING PARTY.
"E momentul pentru o sesiune de terapie prin shopping in seara speciala de cumparaturi pe care ti/o ofera Replay si Glamour , in magazinul Replay din Baneasa Shopping City.Vino pe 13 octombrie si ai 20% discount la intreaga colectie ".Intre orele 18.00/22.00 beneficiezi de discount de 20% la colectia Replay .Pentru a participa la eveniment trebuie doar sa iei revista cu tine , sa completezi cuponul si sa il  predai la casa atunci cand achizitionezi produsele.

                     M-am chinuit 3 ore sa termin postarea asta si abia acum am reusit.Pentru eventuale intrebari va stau la dispozitie.

6 comentarii:

  1. Wow! Ma bucur ca, cei de la Glamour vor oferi din nou un card de reduceri! Abia astept data de 23 octombrie!<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Luciul de buze...este incolor pe buze, sau are o culoare ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Tentant numarul asta Glamour.
    Sa folosesti cu drag produsele, Aurelia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Un suflet!Luciul de buze are o nuanta usoara de roz si nu prea se vede .Am incercat sa-i fac poze cu si fara blitz dar nu se cunoaste pe mana.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Maddailade!Si eu astept cu nerabdare perioada respectiva insa din aceea lista de magazine partenere avem doar 2 in Braila.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Geta!Ma bate gandul sa cumpar si cealalta trusa pentru ca sunt multumita de farduri.

    RăspundețiȘtergere