joi, 1 septembrie 2011

Carti in asteptare

                                                      Am inceput sa scriu la aceasta postare inca de ieri insa asa cum am obiceiul incep mai multe lucruri si nu le termin la timp.Astazi am ales sa scriu despre carti.Am crescut printre carti si pentru acest lucru trebuie sa-i multumesc mamei.Faptul ca dansa a lucrat mai multi ani intr-o biblioteca a dus la crearea unei legaturi speciale intre mine si carti.De la varsta de 9 ani am abonament la biblioteca si pot afirma cu sinceritate ca am crescut si m-am maturizat intre carti.De ce titlul "Carti in asteptare?"Pentru ca va voi arata virtual acele volume care  isi  asteapta cuminti pe noptiera randul de a fi citite.
              Prima carte despre care voi vorbi este "Aproape casatoriti" de Jane Costello.Aceasta a aparut in cadrul editurii Lira si a fost cadou la revista Joy pe septembrie.Revista impreuna cu aceasta carte au aparut pe piata pe 22 august si este inca de vanzare la chioscurile de presa.A costat impreuna  cu acest volum 12 lei si consider ca reprezinta o adevarata afacere mai ales ca in rafturile de carti din cadrul hipermarketului Kaufland aceasta costa peste 30 de lei.
                  Urmatoarea carte este "Ceva de imprumut" de Emily Giffin.Aceasta a fost castigata in cadrul unui concurs organizat pe site-ul elle.ro.Este aparuta la editura Litera iar descrierea de pe spatele copertei promite un volum captivant.

                 Acum este randul cartii "Se numea Sarah".Aceasta este scrisa de Tatiana de Rosnay  si a aparut in cadrul editurii Litera.Este castigata tot de pe site-ul elle.ro si ne vorbeste despre reconstituirea destinului tragic al unei fetite .Accentele istorice si misterele din jurul acestui personaj fac din acest roman o carte care merita cumparata.
               "Jane Eyre" de Charlotte Bronte este cartea pe care o citesc in prezent.Este aparuta la editura Adevarul si face parte din colectia "100 de opere esentiale".Este un volum destul de gros (are 574 de pagini) si este structurat pe 38 de capitole.Am cumparat-o in luna iunie de la magazinele Mic.ro si pot considera ca am facut o adevarata afacere.A costat doar 6,5 lei .Nu stiu daca aceasta promotie mai este inca valabila insa in aceea luna se puteau cumpara cartiile din aceasta colectie si cele scrise de Jules Verne la pretul de 6,5 lei.Am profitat de aceea ocazie si mi-am achizitionat 8 volume.
                  "O calatorie spre centrul pamantului.Goana dupa meteor" scrisa de Jules Verne este cumparata tot de la Mic.ro si are acelasi pret.Apartine tot de Editura Adevarul si face parte tot din colectia "100 de opere esentiale".
                    Ultima carte este "Moby Dick" de Herman Melville.Este formata din 2 volume si a costat tot 6,5 lei.
                     In final am ales sa va arat ce mi-am cumparat ieri.
                      A costat doar 6 lei si este cumparata dintr-un magazin gen 3,8 lei.Era singura de la raft si mi-as mai lua cateva .Sa va arat acum interiorul sau:

                    Dupa cum se vede este destul de spatios si are incorporat si o oglinda.I-am gasit repede o intrebuintare si anume am asezat in el cateva dintre luciurile mele de buze.
                                                 

                                                              Pupici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu