luni, 19 septembrie 2011

Jurnal de cura de detoxifiere cu Detoxicolon

                                       A trecut si acest sfarsit de saptamana foarte repede incat nici nu l-am simtit.Am lipsit de pe blog in aceste zile insa de astazi am revenit cu forte proaspete. Incep mult asteptata si laudata cura de detoxifiere.Am oscilat in aceste zile in a-mi cumpara ColonHelp sau Detoxicolon iar cel din urma a iesit invingator.Pe sit-ul celor de la Dacia Plant (cei care produc Detoxicolon) acest produs costa 76 de lei.In magazinele din Braila l-am gasit la pretul de 95-99 lei.Desi initial am vrut sa mi-l comand de pe sit-ul Dacia Plant am ajuns la concluzia ca impreuna cu cheltuielile de transport as ajunge cam la aceeasi suma .L-am cumparat de la o drogherie si astazi am luat prima doza.
Arata astfel:
               In primele 3 zile de cura se ia 2 lingurite ,fie dimineata pe stomacul gol, fie seara(cu 2 ore inainte de
 culcare).Detoxicolon se amesteca cu 250 ml de apa , suc de fructe sau iaurt.Dupa ce se consuma este obligatoriu sa bem inca 250ml de apa.
               Prima impresie pe care mi-a facut-o nu a fost prea buna.Initial am ales varianta de consum cu apa insa cum plantele au ramas la fund le-am amestecat cu iaurt Activia cu musli.Gustul este oribil si prima senzatie a fost cea de voma.Am facut pana la urma un efort (caci ce nu face omul pentru a fi sanatos) si mi-am mancat toata portia.
              Este prima oara cand tin o cura (nici macar de slabire nu am tinut pana acum) insa organismul meu bolnav are nevoie urgenta de o "resetare".Voi reveni cu alte impresii!

                                                              Aurelia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu