marți, 17 iulie 2012

Beau Monde de iulie/august si noutati

                                    A trecut ceva timp de la ultima postare!Astazi am revenit cu numarul pe iulie/august 2012 al revistei Beau Monde:
                               Revista se gaseste atat simpla cat si cu cadou.Eu am ales varianta aceasta pentru costumul de baie.Am avut ceva emotii ca nu o sa-mi vina insa a meritat.
                                                  Inserturi:
                       1.Mostra Aqualia Thermal Legere-Light(1,5ml) Vichy
                       2.BB Cream Garnier (nuanta 02-Light)(1,5 ml)
                      3.Card promotional -la cumpararea oricarei creme de ingrijire a fetei Vichy se primeste cadou o crema de fata Capital Soleil SPF 50 PLUS 30 ML , IN VALOARE DE 30 RON.Promotia este valabila numai in perioada 1 iunie-31 august 2012.
                                             Variantele costumului de baie:
                                        Costumul meu:
                             Revista plus costum de baie a costat 13 lei.Eu am 60 de kilograme si imi vine.Deabia astept sa-l port duminica la plaja.


                             Am disparut in ultima perioada pentru ca am umblat pentru o succesiune.A fost si este o perioada tare obositoare pentru ca aduce mult timp pierdut si multi nervi.Numai pentru un certificat fiscal am umblat 2 zile si a trebuit sa o tin (la o caldura de plus 35 de grade)  pe soacra mea pe drumuri desi este cardiaca si are o usoara pareza.Saptamana trecuta am asteptat cu nerabdare o comanda data la FashionUp pe 29 iunie si....vine tocmai (daca vine) pe 23 iulie.O sa scriu si despre aceasta experienta neplacuta.


                      O zi frumoasa si multumesc ca nu m-ati uitat in aceste zile!

Un comentariu:

  1. hmm.. eu nu m-as incumeta sa-mi iau o revista cu un cadou vestimentar, mai ales cu un costum de baie.. tare greu vine ceva pe mine :|

    RăspundețiȘtergere