luni, 30 iulie 2012

Gelul anticelulitic Blanchette B la reducere

                                 Buna!Cine a mers ieri la vot?Eu am votat la 7.10 dimineata si sunt cam dezamagita de rezultate.Nu vreau sa fac politica aici .....ci doar sa anunt ca gelul anticelulitic Blanchette B de la Kaufland este la reducere.Costa doar 7 lei si reducere este valabila numai pana duminica.Am vazut ca se ajunge pe blogul meu cautand acest gel anticelulitic si am vrut sa va anunt.Eu sigur o sa-l cumpar!L-am folosit deja si merita incercat.Nu am uitat ca am restanta parerea mea despre el.
                         Ieri a fost o vreme superba si am fost la plaja.M-am tuns si este atat de bine:
                           Eu fara machiaj.....sa nu va speriati!


                                             O zi frumoasa!

12 comentarii: