vineri, 20 iulie 2012

Lovely Blog Award

                                        Am primit acest premiu de la draguta de Ioana !Multumesc ca te-ai gandit si la mine!
Alte 7 lucruri despre mine:




1.In ultimul timp motanelul meu imi da trezirea la ora 5.Nu imi trebuie alarma ....il am pe el:
2.Cand eram mica uram laptele.De cand am probleme cu ficatul am invatat sa beau 1/2 l pe zi.
3.In fiecare zi plec cu cate o bucata de paine la mine.Gasesc atatea animale flamande in drumul meu si nu pot trece nepasatoare peste suferinta lor.Daca nu am ceva de mancare la mine atunci le cumpar.
4.Pe el l-am adoptat din luna februarie.Mi-am atras multe injuraturi si blesteme :
                                  Aici sta intr-un castel de papusi.
5.Ador apa si stau la plaja cu orele:


6.Am invatat sa lucrez la calculator/laptop in ultimul an de facultate.Pana atunci nu am avut accces (decat rar) la unul.
7.Sunt absolut topita dupa ea:
                        Marsmallow este cea mai scumpa pisicuta!




                               Premiez pe cine vrea sa prea acest tag.Multumesc pentru premiu si pentru ca mi-ai facut ziua mai frumoasa!

3 comentarii:

  1. congrats on the award!:) ur kittens are too adorable!:) kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce adorabili sunt! si eu sunt mandra posesoare a unei birmaneze de 13 ani deja. eu o alint "babuta mea"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Birmanezele sunt superbe!Eu am avut un pechinez care a murit la 14 ani.

      Ștergere