marți, 3 iulie 2012

Click!Pofta buna si cine imi inveseleste ziua

                        Buna! A  aparut numarul 6 al revistei Click!Pofta buna.Revista se gaseste impreuna cu unul din cele 3 modele de cutite .Pretul este de 2,5 lei (revista plus cutit):
                        Eu am ales acest model de cutit:
                       Revista are 50 de pagini si inca se gaseste la chioscuri.Cine vrea sa afle castigatorii din acest numar imi poate lasa un comentariu.
                      Din seria:"Cine imi inveseleste mie ziua....in fiecare zi:"
                                           Ne pregatim de lupta
                                       In timpul luptei (privirea spune totul)
                                      Am obosit parca
                                  Acum vreau sa dorm!


                                           O zi placuta!

5 comentarii: