joi, 19 iulie 2012

Libertatea pentru femei/nr.29/16 iulie 2012

                                            Luni a aparut numarul 29 al revistei Libertatea pentru femei.Acesta se gaseste fara folie si are o mostra de BB Cream de la Garnier.Nuanta este 02 si are 1,5 ml.
                                           Revista plus mostra BB Cream costa doar 1,5 lei.Eu am cumparat-o pentru a testa crema si sunt multumita de ea.Revista are 42 de pagini si numarul urmator apare luni-23 iulie.


                                                     O zi frumoasa!

6 comentarii:

  1. am vazutoi si eu la chiosc dar nam luato -oare o mai gasesc vreau sa incerc monstra si eu ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!Sigur se gaseste.Verifica intai daca este mostra pe prima pagina a revistei (cand o deschizi).

      Ștergere
  2. si astia au inceput sa puna mostre??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ceva timp puneau mai multe.Un sfarsit de saptamana placut!

      Ștergere