luni, 2 iulie 2012

Revista Ok! cu balsam de buze de la Nivea

                                Sambata a aparut numarul 13 al revistei Ok!Aceasta se gaseste atat simpla cat si cu balsamul de buze Nivea Pure&Natural Milk&Honey.Revista cu balsam costa doar 6,5  lei si oferta este valabila intre 29 iunie-12 iulie 2012.
                             Numai balsamul costa in magazine 10-11 lei asa ca mi se pare o oferta foarte buna.Balsamul arata astfel:
                                Nu este colorat si are un gust placut.Am  3 astfel de produse de la Nivea si pot spune ca sunt foarte bune.


                                                   Va intereseaza?

4 comentarii:

  1. Tu te refereai la acest balsam? :)) Eu m-am gandit la unul de par ca l-am vazut si pe la alte reviste luna asta...
    Sa-l folosesti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!Balsamul pentru par este oferit la revista Marie Claire.Nu ma inteleg prea bine cu astfel de produse asa ca nu l-am cumparat.Esti o draguta!

    RăspundețiȘtergere
  3. e buna oferta, insa am prea multe balsamuri...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi c-ai zis! Am cumparat si eu revista in drum spre casa.

    RăspundețiȘtergere