marți, 21 februarie 2012

Am testat balsamul de buze de la Himalaya

                                 Buna!Am lipsit ieri pentru ca am fost la dentist................si chiar "am fost oficial ciuruita".Urasc sa merg la dentist!Am stat 2 ore pe scaun si cand m-am ridicat nu vedeam pe unde merg.Maine este ultima vizita si-mi fac curaj inca de astazi.In ultima perioada am avut probleme cu buzele.Se usuca repede si am fost nevoita sa apelez la balsamul de buze de la Himalaya.
                                                                          Ingrediente:




                                                                      -carrot seed

                                                                      -castor
                                                                      -coconut
                                                                     -sweet indrajao
                                                                     -wheatgerm
              Gramaj:10grame


Parerea mea:
         Imi place pentru ca:
-se prezinta sub forma de tub
-este usor de aplicat
-este mic si incape in orice buzunar
-hidrateaza 
-este o baza buna pentru ruj sau luciu de buze
-este potrivit pentru acest sezon rece
-protejeaza buzele de frig

Nu-mi place pentru ca:

-se gaseste destul de greu (l-am vazut numai in Kaufland si Carrefour)
-nu i se face destula publicitate pentru ca este un produs ieftin si bun

Pret:in jur de 7 lei

                  Acesta este primul meu produs de la Himalaya si voi incerca si altele.Balsamul lor de buze este nelipsit din geanta mea.Merita incercat!

                                       Aurelia(pretuindviata.blogspot.com) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu