marți, 28 februarie 2012

A venit Style Boxul

                               Ieri a venit si la mine Style Boxul.Am facut comanda inca de pe 3 februarie si a durat 24 de zile sa ajunga si la mine!24 de zile!
                                                                  Arata astfel si contine:
                                 Apa termala (50 ml) si Lotiune micelara (30ml) Vichy
                              10 mostre de crema Aqualia Thermal  (1,5 ml/mostra)
                      Balsam Biolage Color Care Conditioner
                 Mostra crema de maini Weleda(2 ml)
                  Ulei de masaj anticelulitic
                     Pe aviz scrie ca a fost trimis de la Bucuresti pe 24 februarie si la Braila a ajuns pe 27.Cei care se ocupa de acest proiect au anuntat ca pe 15 au fost trimise toate pachetele...........iar pe avizul meu scrie 24.Nu pot spune decat ca sunt foarte neseriosi.Un al doilea motiv pentru care le dau un mare minus este faptul ca joi (23 februarie) au anuntat ca toate pachetele au fost trimise si ca o sa ajunga pana la sfarsitul saptamanii trecute.A trecut si saptamana si am stat ca bleaga sa astept un colet fantoma.
                    Ieri imi ca-mi pierdusem rabdarea pana sa ma anunte domnul curier de la Chronos  ca ajunge la 12.A trecut si ora 12 .......si la 15.30 s-a gandit si domnul curier fantoma sa-mi aduca pachetul.Nu am primit nici o factura si am gasit si sacosa desfacuta!Rusine Chronos Curier!
                    De scrisoarea primita nu spun decat ca mi s-a parut o mare bataie de joc!

3 comentarii:

  1. Pai sa le folosesti cu drag, chiar daca au venit cu intarziere! Important este ca le-ai primit. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow ! O multime de esantioane si de produse faine ! Sa te bucuri de ele ! Paaaa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult fetelor!De ieri am probleme cu laptopul si nu prea am conexiune la internet.O primavara placuta!

      Ștergere