joi, 2 februarie 2012

Revista Carticica practica pe februarie 2012

                      Astazi a aparut  revista  Carticica practica pe februarie.Revista se gaseste simpla si nu vine in folie.Are 113 pagini si costa 3,99 lei.Numarul viitor este programat sa apara pe 1 martie.
                      Tot astazi am avut surpriza sa primesc premiul castigat la Provocarea Normaderm.L-am asteptat 2 luni pana sa ajunga si la mine insa a meritat.Deabia astept sa incerc produsele!

                              O seara placuta va doresc si multumesc persoanelor care s-au alaturat micutului meu blog!Aprecierea voastra inseamna foarte mult pentru mine !

4 comentarii:

  1. sa le folosesti cu mare placere si poate din revista vii cu o reteta pe blog care tia placut tie si vrei sa neo inpartasesti si noua .o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Claudia!Inca nu am apucat sa citesc revista insa voi pregati ceva.O cumpar lunar pentru ca ma ajuta in bucatarie (sunt incepatoare la acest capitol).O seara placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere si daca se poate review...Maine imi iau si eu revista,multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Raluca!O seara placuta si calduroasa!

    RăspundețiȘtergere