vineri, 17 februarie 2012

Am testat Masca fierbinte exfolianta de la Montagne Jeunesse

                                      Astazi am ales sa va vorbesc despre masca fierbinte exfolianta de la Montagne Jeunesse.Am cumparat-o din Carrefour si a costat 7 lei.
                        Detalii despre masca aici (Click pe poza pentru a vedea)
Nume:Masca fierbinte exfolianta
Importator:Apollo Mod Distribution S.R.L
Gramaj:15 grame
Ce spune importatorul:

                    "Pentru o senzatie calda cu cristale de miere si trestie de zahar.Lasa pielea extrem de catifelata.Masca contine flori de pasiune , sare revigorizanta din Marea Moarta si ulei de argan pentru o hidratare intensa si un tratament senzational."

Cum se aplica(potrivit Apollo Mod):
                 
                "Curatati tenul doar cu apa calduta (fara sapun) pentru a deschide porii.Puneti plicul nedesfacut in apa fierbinte pentru 1 minut.Aplicati masca uniform pe fata si gat , cu varfurile degetelor , evitand zona ochilor si a buzelor.Asezati-va pe spate , relaxati-va si destresati-va .Lasati-o sa actioneze 10-15 minute , apoi masati usor si clatiti cu apa .Se usuca tamponand cu un prosop.Se recomanda folosirea o data pe saptamana.


Ce spun eu:
-are o culoare placuta
-se aplica usor
-un plic de 15 grame mi-a ajuns pentru 4 aplicari
-costa putin (in jur de 7 lei)
-pentru ca aceasta sa actioneze corect trebuie sa aplicam toti pasi de mai sus
--miroase placut
-se usuca rapid
-se poate da jos si prin frecarea usoara a pielii cu degetele
-a hidratat pana si tenul meu gras
-curata in profunzime

                   Este prima masca testata de la Montagne Jeunesse si sigur vor urma si altele.Deja ador produsele Apollo Mod.


                                            AURELIA(pretuindviata.blogspot.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu