luni, 27 februarie 2012

Revista Cosmopolitan cu produse Nyx

                               Buna!Am lipsit in ultimele doua zile si am avut ceva ganduri sa inchid blogul.Gandurile negre au disparut si am revenit cu revista Cosmopolitan pe martie.Aceasta a avut cadou produse Nyx si a costat 10.90 lei.Eu am cumparat-o cu:
-fard de ochi nuanta Irises
                    Revista are pe langa cadou si o mostra de fond de ten Lumi Magique de la L'Oreal Paris.
                                O parte din produsele cadou
                                        Fardul cadou

                                    Mostra fond de ten


                              Am vazut revista si cu creion de ochi , creion de buze , rimel , luciu de buze , ruj  si fard de ochi trio(care avea in componenta si nuanta de fard pe care am cumparat-o).La Rodipeturi am gasit revista numai simpla .La Immedio din Kaufland Braila am gasit-o cu cele mai multe produse iar fardul trio era la o taraba din statia de la capatul lui 4.
                            Va doresc o saptamana frumoasa si va las cu cei doi copilasi ai mei (am adoptat un nou pisoi)
                                El este pisoiul pe care l-am gasit pe strada si l-am luat acasa.

9 comentarii:

  1. de ce sa inchizi blogul? :(


    ce faini sunt matzii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pisoi frumosi, sa iti creasca mari si sanatosi! eu am luat doua reviste, cu un blush si un gloss.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina :am avut parte de multe comentarii rautacioase si din acest motiv am vrut sa inchid blogul.
    Alice:Multumesc frumos!Cei doi pisoi sunt adoptati si-i iubesc foarte mult!Impartim totul impreuna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-are rost sa bagi asa ceva de seama. pe la inceput si eu am avut cateva tentative de a-l inchide, dar pana la urma fac ce vreau si cum vreau pe blogul meu, cui nu-i place, sa plece! :)

      Ștergere
  4. Buna Aurelia! Nu pune la suflet si da-le-ncolo de rautati! Tu bucura-te mai departe de blogul tau, care sunt sigura ca place multor fete. Cu drag, C.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pisici frumosi ai!
    Sper ca nu iei in seama comentariile negative si inchizi blogul,ca mi-ar parea rau. Eu citesc cu drag fiecare postare de-a ta :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt din Braila.Ma bucur ca suntem din acelasi oras.

    RăspundețiȘtergere